Doprava a platba

 

CENÍK DOPRAVY
Objednávky nad 2999,- Kč Zdarma
Česká pošta - balík do ruky Česká pošta - balík do ruky - do 30 kg hmotnosti zásilky  99,- Kč
Logo_Balik_Na_postu Česká pošta - balík na poštu - do 30kg hmotnosti zásilky  89,- Kč
 Zasilkovna_logo_inverzni_WEB_nove Zásilkovna - do 10 kg hmotnosti zásilky  99,- Kč
Logo ppl

 

PPL - do 30 kg hmotnosti

PPL - nad 30 kg hmotnosti

 

 99,- Kč

individuálně 

 

AKTUÁLNÍ NABÍDKU DOPRAVY NALEZNETE VŽDY V NÁKUPNÍM KOŠÍKU PŘI OBJEDNÁNÍ A MŮŽE SE LIŠIT DLE AKTUÁLNÍ VYTÍŽENOSTI JEDNOTLIVÝCH PŘEPRAVCŮ.

PRO ZÁSILKY NAD 30 kg HMOTNOSTI  SJEDNÁVÁME DOPRAVU VŽDY INDIVIDUÁLNĚ A TO VČETNĚ CENY.

PARAMETR HMOTNOSTI  NAJDETE U JEDNOTLIVÉHO ZBOŽÍ.  DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ.                   

CENÍK PLATEB
Online platba kartou nebo ePlatba  0,- Kč
Převodem z účtu  0,- Kč
Dobírka  40,- Kč

 

Pokyny pro platby převodem na náš běžný účet: použijte prosím číslo účtu 123-1275160227/0100 a jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky

 

INFORMACE K DOPRAVĚ

Logo_Balik_Do_ruky ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY - Česká pošta garantuje doručení balíku přímo do ruky a na adresu, kterou uvedete do objednávky následující pracovní den po převzetí zásilky k přepravě. O doručování zásilky budete informováni prostřednictvím SMS a e-mailu. V případě, že Vás doručovatel nezastihne na adrese, zanechá ve Vaší poštovní schránce lístek. Zásilka bude následně uložena na dodací poště po dobu 7 dnů. Poté bude odeslána zpět odesílateli.

České Pošta doručí zásilky do 30kg. Pokud je zásilka rozdělena do 2 a více balíků, bude Vám účtováno poštovné za daný počet balíků. Některé zboží nelze totiž zabalit dohromady, i když mají celkem do 30kg - např. nábytek.

Během těchto 7 dnů můžete požádat Českou poštu o opakované doručení zásilky nebo o prodloužení úložní doby. Blíže na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice.

URČENO PRO ZÁSILKY DO 30 kg HMOTNOSTI !

Logo_Balik_Na_postu ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTUDoručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.

Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na Vámi vybrané poště v čase, který se Vám nejvíce hodí. Česká pošta Vás informuje prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a zároveň ve chvíli uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.

URČENO PRO ZÁSILKY DO 30 kg HMOTNOSTI !

Logo ppl -  přepravní společnost PPL doručí zásilku na Vaši adresu zpravidla do 1 - 2 pracovních dnů od jejího převzetí k přepravě. Pokud Vás kurýr nezastihne, zásilku Vám může opětovně  doručit na adresu nebo ji uložit na nejbližším výdejním místě (PPL Parcelshopu), kde na Vás zásilka počká celých      7 dní. O převzetí zásilky Vás bude přepravní společnost informovat emailem, kde najdete informace o Vaší zásilce. Na uvedeném odkaze můžete sledovat  pohyb zásilky a upravit adresu, den doručení nebo kontaktní údaje. V den rozvozu obdržíte ráno SMS s dvouhodinovým rozestupem, kdy Vám balík dorazí, a kontaktem  na kurýra. U kurýra lze zásilku uhradit v hotovosti nebo kartou. Jestliže vyzvedáváte zásilku na Parcelshopu, zde si připravte hotovost. Pohyb zásilky můžete sledovat na ppl.cz

Zasilkovna_logo_inverzni_WEB_noveVyberete si téměř z 2 500 výdejních míst po celé České republice. Zásilku obdržíte zpravidla do 2 až 3 pracovních dnů od převzetí zásilky k přepravě (dodací doba se může měnit v  závislosti na vytížení skladu. Balíček na vás počká 7 dní. Při převzetí nepotřebujete doklad totožnosti. Stačí se prokázat heslem, které obdržíte v SMS. Kde se Vaše zásilka nachází, můžete sledovat zde.

URČENO PRO ZÁSILKY DO 30kg HMOTNOSTI !

JAK ZKONTROLOVAT ZÁSILKU PŘI PŘEVZETÍ

Před převzetím zboží od dopravce důkladně zkontrolujte zda není poškozen obal.

Pokud na zásilce vidíte jakékoli poškození obalu, jeho promáčknutí a jiné porušení napište tuto skutečnost do doručovacího listu.

Pokud zjistíte výše uvedené poškození obalu a chcete zkontrolovat zboží, konzultujte tuto skutečnost s dopravcem. Máte právo před převzetím zásilky nahlédnout dovnitř balení a zkontrolovat zboží.

Pokud se rozhodnete zboží nepřevzít, zapište důvod nepřevzetí do doručovacího popř. reklamačního listu přepravce.

V případě poškození obalu nebo zásilky, které zjistíte při převzetí, uveďte do doručovacího listu zásilky např. NEPŘEVZATO z důvodu poškození nebo  PŘEVZATO S VÝHRADOU nebo  POŠKOZENÝ OBAL nebo POŠKOZENÉ ZBOŽÍ nebo NEÚPLNÁ ZÁSILKA.

REKAPITULACE :

Co dělat při zjištění poškození obalu popř. částečného poškození zboží/nedodání kompletního zboží?

Zapište výhradu do reklamačního listu a nepřebírejte zboží

Pokud se rozhodnete zboží převzít zapište do doručovacího listu výhradu.

Kontaktujte prosím prostřednictvím kontaktního formuláře neprodleně náš e-shop dohodneme další postup

Upozornění!

V případě, že do přepravního/doručovacího listu nebude zapsaná výhrada, nemůžeme ručit za kladné vyřízení reklamace vady způsobené při přepravě.

 

POSTUP PŘI ZJIŠTĚNÍ POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ

Jestliže po převzetí a rozbalení svého balíku zjistíte, že je zboží rozbité či jinak poškozené, je nutné bez zbytečného prodlení nahlásit škodu příslušné přepravní službě (Česká pošta, PPL, Zásilkovna), prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena. ( do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky).

V případě využití dopravní společnosti Česká pošta je nezbytné ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky) tuto škodu nahlásit společnosti Česká pošta, a to nahlášením na telefonní číslo +420 840 111 244 nebo osobně na kterékoliv nejbližší pobočce České pošty

Důležité je také zkontrolovat obsah a kompletnost zásilky. V případě, že je zásilka nekompletní, je nutné nám tuto informaci nahlásit nejpozději do 3 dní od převzetí zásilky a to prostřednictvím našeho kontaktního formuláře, ve kterém vždy uvádějte číslo objednávky. 
 

Při přebírání zásilky doporučujeme postupovat podle našich pokynů „Jak zkontrolovat zásilku při převzetí“ kterou najdete na stránkách našeho obchodu.

V případě lehké deformovanosti či drobného poškození vnějšího obalu je ve většině případů zásilka zcela nepoškozena a její nepřevzetí mnohdy znamená zbytečné prodloužení dodací lhůty. 

Ve všech výše uvedených případech doporučujeme pořídit fotografickou dokumentaci, která může výrazně pomoci rychlejšímu řešení situace!

Následně je nutné kontaktovat nás prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. O dalším postupu vás budeme informovat co nejdříve. 

V případě dotazů Vám také rádi poskytneme v pracovních dnech v době od 9 do 16 hod osobní telefonickou podporu.

Váš tým FAMIRO:CZ